Klacht: Naamswijziging en betaalmethode

op 05 oktober 2016 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Op mijn ID-kaart staan mijn doopnamen, maar niet mijn roepnaam. Deze had ik foutief ingevuld, wat me tot 130 euro extra betalen leidde. Deze kon ik niet pinnen aan de balie daar. Mensen waren net aan het boarden, dus of ik even naar de ATM kon rennen, een aantal gates verderop. Deze gaf alleen briefjes van 50.

Hierna was het ook niet mogelijk om wisselgeld te geven volgens de dame achter de balie, en verloor ik haast mijn geduld. Ik cancelde m’n vlucht, omdat ik al hijgend geen optie zag, geen andere contanten bij me had. Nadat ik boven even uitgehijgd had, bedacht ik me dat ik moeilijk honderden euro’s weg kon gooien voor 20 euro wisselgeld, dus ben ik teruggegaan om te vragen of ik alsnog mee kon. Ineens kwam er een envelop tevoorschijn met geld van andere passagiers, en alsnog kreeg ik mijn 20 euro terug. Dit soort klantonvriendelijke service kan natuurlijk niet.

Het is onwaarschijnlijk dat ik ooit nog geld ga terug krijgen voor de naamswijziging. Een vergoeding voor de schofterige behandeling zou op zijn plaats zijn.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Makebelieve