Klacht: Naam verandering

op 29 november 2016 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn doop naam stond op me id-kaart en mijn naam is flip. Dat werdt nergens aangegeven op de site maar ik heb de 130 euro betaald voor je naam te veranderen voor een retour. En toen moest ik nog eens 45pond betalen in liverpool. En die mevrouw van easyjet zei dat t niet mag om 130euro zo contant betaald mag laten worden. Ik heb ook de papieren van die bedragen.

Gewenste Oplossing:

Als ik me geld terug krijg die 45 pond voor de terugreis want die heb ik 2keer betaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Flipvandijk