Klacht: naalatigheid

op 01 september 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

ik ben een oma van een kleindochter van anderhalf haar vader heeft een enorme agressie beperking nu heeft hij het zover dat de kleine uit huis word geplaatst hij word aan alle kanten in bescherming genomen hij heeft mij zwaar mishandeld mijn dochter meerde malen aangevallen dat alles in het bijzijn van de kleine hij krijgt haar daarop drie dagen eerst vier zonder toezicht vervolgens is hij de gene die keer op keer de fout in gaat ruzie maakt in bij zijn van de kleine in slaap valt als de kleine alleen door de kamer loopt waardoor ze al met een fles gloor aan de mond zat sigaretten peuken in haar mond had glas en nog veel meer vervolgens door jullie nalatigheid word ze nu uit huis geplaatst zonder ook maar een keer het verhaal van me dochter aan te horeni

als er een keer een goed onderzoek word in gesteld waar een keer wordt geluisterd naar mij en me dochter

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 31 oktober 2016 om 15:22 geantwoord

Geachte mevrouw Lode, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 1september 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door jinte 123