Klacht: Naad Uggs laat binnen garantietermijn los, Bijenkorf neemt klacht niet serieus.

op 02 februari 2014 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in oktober een paar classic short Uggs gekocht in de Bijenkorf. De naad aan de achterkant begint los te laten, aan de linkerkant van de naad zie je dat het de stof los laat en aan de rechterkant van de naad zit al een hele scheur(!). De verkoopster zegt mij dat de schoen gerepareerd kan worden en dat ik de schoen 4 weken kwijt ben. Ik heb haar onderstaand verhaal uitgelegd en gezegd dat ik niet akkoord ga met de reparatie en dat ik daar zeker een geldige reden voor heb. Mevrouw verteld mij lacherig dat ik geen keuze heb en de schoen ter reparatie moet opsturen. Ik heb dit nogmaals geweigerd waarop ik te horen krijg dat de manager er zondag pas is (dus twee dagen later) en dat ze me dan een belletje geven. De schoenen liggen nu bij de Bijenkorf en ik ben in afwachting van een telefoontje. De manier waarop de verkoopsters je te woord staan is gewoon schandalig, je probeert rustig uit te leggen wat het probleem is maar je wordt aangekeken alsof je gek bent. Tevens verwachten ze dat ik na deze vervelende ervaring in 2011 wéér mijn schoenen op ga sturen. Nou aangezien het nu februari is ben ik bovenop alles, niet van plan mijn schoenen op te sturen zodat ik ze hopelijk ergens in maart weer aan kan trekken. Zij dragen toch ook geen sandalen in de wintermaanden?

**Ik heb in 2011 een soortgelijk probleem gehad en toen zijn mijn schoenen twee maal ter reparatie opgestuurd. De eerste keer heb ik mijn schoenen vies terug gekregen (terwijl ik ze zo niet heb ingeleverd!) en waren de stiksels duidelijk zichtbaar. De schoenen zijn vervolgens nogmaals terug gestuurd, wederom liet de naad NA reparatie los. Daarna is mij verteld dat de schoen niet gemaakt kon worden en heb ik met pijn en moeite een nieuw paar gekregen. Je denkt, het kan een keer gebeuren en nu heb ik twee jaar later weer hetzelfde probleem en wordt er wederom zeer slechte service verleend!

Gewenste Oplossing:

Een nieuw paar Uggs en nooit meer winkelen bij de Bijenkorf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb Bijenkorf een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

Bijenkorf

Heeft op 08 april 2014 om 08:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben je diverse malen geprobeerd te bereiken, via een privé bericht, telefonisch en via e-mail. Helaas is dit niet gelukt. Graag willen we met jou in contact komen aangaande je klacht. We staan je graag te woord via telefoonnummer 0800-0818 of via e-mail: info@debijenkorf.nl. Met vriendelijke groet, De Bijenkorf

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Sabina88