Klacht: Na vier maanden geen Internet en TV

op 27 april 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

In januari een KPN alles-in-1 pakket aangevraagd. Vier maanden wachten, ruim twintig telefoongesprekken gevoerd (totale gespreksduur: ruim vijf uur), talloze e-mails ontvangen en verstuurd, en twee bezoeken aan de KPN-winkel afgelegd. Vier verschillende werknemers hebben achter elkaar een typfout in het e-mailadres gemaakt waardoor wij nooit berichten ontvingen. Zes verschillende werknemers hebben beloofd terug te bellen, maar slechts één heeft dit gedaan. Vier monteurafspraken zijn vanwege vier verschillende fouten niet doorgegaan, waardoor wij steeds voor niets thuis hebben gezeten. Het signaal zou tot vier keer toe worden geactiveerd, maar dit is nooit gebeurd. Deze klacht is op 21/03/2016 ook al ingediend bij KPN maar behalve excuses is er nooit een oplossing gekomen.

1. Op zeer korte termijn Internet en TV
2. Compensatie voor gemaakte kosten
3. Tegemoetkoming voor het feit dat wij al 4 maanden zonder Internet en TV zitten.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chris3000