Klacht: Na verhuizing zeer traag internet en geen opzegging mogelijk

op 03 mei 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,
Ik ben zeer tevreden over mijn huidige alles in een pakket van KPN. Maar nu ga ik (noodgedwongen) verhuizen per 20 juni en op het nieuwe adres bied KPN een internetsnelheid van 5Mb/s aan. Dit is voor mij te traag. Mijn contract loopt in principe tot 01 okt 2016 en ik mag volgens de service medewerker niet mijn contract tussentijds opzeggen.

Ik ben dus nu gedwongen om 2 abonnementen parallel aan elkaar af te nemen omdat KPN op het nieuwe adres een zeer traag(en onwerkbaar) internet levert.

Ik snap dat ik een contract getekend hebt, maar ik had eigenlijk wel wat flexibiliteit en klantvriendelijkheid van KPN verwacht in deze.

Gewenste Oplossing:

Ik zou het zeer op prijs stellen wanneer KNP mij de resterende maanden kwijtscheld, aangezien de geleverde internetsnelheid op het nieuwe adres onwerkbaar laag is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sander Wolf