Klacht: Na veel langere levertijd dan vermeld, bedrag tevens nog niet terugbetaald

Gardesch op 02 november 2017 over Lil.nl in de categorie Internetshops - Meubels

Nadat de levertijd van 3-6 dagen telkens vooruit geschoven werd tot deze in ieder geval een maand zou duren (waarbij ik als klant voortdurend zelf achter de bestelling aan moet bellen), besloten de bestelling te annuleren. Echter, na overschrijding van de 14 dagen is het bedrag nog steeds niet teruggestort, en de klantenservice reageert -uiteraard wederom nadat je er zelf achteraan moet bellen, en zonder dat ik hier een bevestiging per mail van kan krijgen- vaag dat ze zullen proberen het geld terug te storten… Ik vrees dat ook dit nu eindeloos vooruitgeschoven zal worden.

Ik ben tevreden als het bedrag vandaag nog op mijn rekening staat (en Lil.nl ophoudt met het structureel misleidend weergeven van levertijden).

Bericht van Lil.nl

4 jaren geleden - Goedemorgen, Bedankt voor het plaatsen van uw bericht op deze pagina. Wij vinden het vervelend voor u dat uw bestelling op deze manier is verlopen, graag bieden wij daar nogmaals onze excuses voor aan. Het betaalde bedrag heeft u inmiddels terug ontvangen van ons. Wij hopen u ondanks deze vervelende ervaring toch terug te zien in de toekomst voor een volgende aankoop. De toegestuurde cadeaubon kunt u tot medio april 2018 gebruiken. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Team LiL.nl

Alle klachten die gemeld zijn door