Klacht: Na uithuisplaatsing heeft Gezinsvoogd naam veranderd van zoontje

op 20 juni 2017 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

Mijn kinderen zijn 6 jan 2017 uithuisgeplaatst.
Door de GI nu Hebben we steeds een conflict over een naam die ze hebben verander na Levi terwijl familie en netwerk hem Romano noemen zijn officieel naam is Levi Romano maar we noemde hem Romano of Mano nu houd de GV vol dat hij er zelf mee is gekomen en ik hoor van meerdere professionals dat een kind van toen nog 2 en een half er niet zelf mee gekomen is dat hem is aan gepraat en ik weet dat namelijk uit ervaring dat ze heb dat hebben ingeprent omdat de eerst kennismaking vroeg de GV direct waar is Levi terwijl we nooit of te nimmer die naam hebben genoemd in het bijzijn van de kinderen Ik als moeder noem hem nog steeds Romano en hij vind dat prima hij laat geen boze bui zien als ik hem zo noem terwijl de GV zegt dat als zij Romano zegen dat hij opstandig word maar ik wil dat die naam terug gedraaid word na Romano zo word hij genoemd in familiekring en netwerk een kind van 2 en een half is niet instaat om zelf met die naam te komen

Ik ben tevreden als hij gewoon weer bij Romano word genoemd zoals het hoort zo als de familie en netwerk en sommige professionals hem kennen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vienakids