Klacht: Na twee weken nog niks ontvangen

op 20 september 2017 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Op 6 september heb ik voor 200 euro online besteld. Na een week niks ontvangen. Gebeld, werd me door de klantenservice verteld dat er enkele goederen niet op voorraad waren. Ik zou daar een mail van hebben gehad. Niet dus. Vervelend maar goed, deze goederen uit de bestelling verwijderd. Omdat ik de spullen voor 15 september nodig had, en omdat men niet in deelzendingen wil leveren. Het zou nu op tijd zijn. Niet dus. Opnieuw gebeld. Weer een paar producten niet op voorraad. Ook uit de bestelling gehaald. Ondertussen maar naar de decathlon winkel gegaan om de spullen zelf opnieuw te kopen. Moest daarvoor 50 km rijden. Ben in de winkel Trouwens zeer goed geholpen. Volgende dag weer gebeld voor de status. Weer hetzelfde verhaal, maar nu zou alles zaterdag of afgelopen maandag binnen komen. Weer niet dus. Net weer gebeld. Men zou een ticket aanmaken, maar meer kon men niet doen. Aangegeven dat ik de spullen echt heel erg dringend nodig heb. Ik moet maar afwachten of ik morgen terug gebeld zou worden, maar dat kon niet beloofd worden. Totaal geen excuses, geen inlevingsvermogen. Bij alle contacten met de klantenservice niet. Wat een waardeloze service. Uiteindelijk alle spullen uit de bestelling geannuleerd…

Ik denk dat decathlon aan zet is om mij ervan te overtuigen dat dit echt niet de gebruikelijke gang van zaken is en dat ze mij als klant waarderen. Ik heb nota bene 50 km enkele reis gereden om alsnog mijn geld naar decathlon te brengen... Wellicht is een excuus en een waardebon op zijn plaats.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decathlon

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decathlon nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

Bericht van Decathlon

2 maanden geleden - Beste Joost, Bedankt voor uw bericht. Wij willen u graag verder helpen maar hebben hiervoor uw bestelnummer nodig. Met de gegevens die u heeft doorgeven kunnen wij geen bestelling(en) vinden. In afwachting van uw reactie wensen wij u nog een fijne dag. Met sportieve groet, Sascha Klachtencoach Decathlon.nl

Reactie van de melder van de klacht Decathlon1

2 maanden geleden - Beste Sacha, Bedankt voor je reactie. Het gaat om bestelnummer NL74568877. Met vriendelijke groet, Joost

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 19 oktober 2017 om 10:28 geantwoord

Beste Joost,

Bedankt voor uw bericht.
Ik zie inderdaad dat op jouw verzoek de order op 19 september is geannuleerd omdat er problemen zijn geweest rondom de levering. Wij hebben een zeer drukke periode gehad waardoor een aantal zaken verkeerd zijn gelopen en wij deze zeker in de toekomst gaan verbeteren. 1 hiervan is ons magazijn die deze drukte niet aankon. Hierdoor waren veel pakketten wat verlaat. Dit is normaal niet onze gang van zaken. Wij bieden nogmaals onze excuses aan en hopen dat wij u als klant terug mogen verwelkomen.

Wij gaan er vanuit u zo voldoende te hebben geinformeerd en wensen u nog een fijne dag.

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtencoach Decathlon.nl

Heeft op 20 oktober 2017 om 08:50 geantwoord

Er wordt geen oplossing gegeven, enkel een uitleg waarom het verkeerd is gegaan.

Alle klachten die gemeld zijn door Decathlon1