Klacht: Na twee weken nog niks ontvangen

op 20 september 2017 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Op 6 september heb ik voor 200 euro online besteld. Na een week niks ontvangen. Gebeld, werd me door de klantenservice verteld dat er enkele goederen niet op voorraad waren. Ik zou daar een mail van hebben gehad. Niet dus. Vervelend maar goed, deze goederen uit de bestelling verwijderd. Omdat ik de spullen voor 15 september nodig had, en omdat men niet in deelzendingen wil leveren. Het zou nu op tijd zijn. Niet dus. Opnieuw gebeld. Weer een paar producten niet op voorraad. Ook uit de bestelling gehaald. Ondertussen maar naar de decathlon winkel gegaan om de spullen zelf opnieuw te kopen. Moest daarvoor 50 km rijden. Ben in de winkel Trouwens zeer goed geholpen. Volgende dag weer gebeld voor de status. Weer hetzelfde verhaal, maar nu zou alles zaterdag of afgelopen maandag binnen komen. Weer niet dus. Net weer gebeld. Men zou een ticket aanmaken, maar meer kon men niet doen. Aangegeven dat ik de spullen echt heel erg dringend nodig heb. Ik moet maar afwachten of ik morgen terug gebeld zou worden, maar dat kon niet beloofd worden. Totaal geen excuses, geen inlevingsvermogen. Bij alle contacten met de klantenservice niet. Wat een waardeloze service. Uiteindelijk alle spullen uit de bestelling geannuleerd…

Ik denk dat decathlon aan zet is om mij ervan te overtuigen dat dit echt niet de gebruikelijke gang van zaken is en dat ze mij als klant waarderen. Ik heb nota bene 50 km enkele reis gereden om alsnog mijn geld naar decathlon te brengen... Wellicht is een excuus en een waardebon op zijn plaats.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decathlon

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decathlon nog niet in behandeling is genomen.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

Bericht van Decathlon

1 week geleden - Beste Joost, Bedankt voor uw bericht. Wij willen u graag verder helpen maar hebben hiervoor uw bestelnummer nodig. Met de gegevens die u heeft doorgeven kunnen wij geen bestelling(en) vinden. In afwachting van uw reactie wensen wij u nog een fijne dag. Met sportieve groet, Sascha Klachtencoach Decathlon.nl

Reactie van de melder van de klacht Decathlon1

1 week geleden - Beste Sacha, Bedankt voor je reactie. Het gaat om bestelnummer NL74568877. Met vriendelijke groet, Joost

Alle klachten die gemeld zijn door Decathlon1