Klacht: Na toezegging omruiling defecte TV na toezenden weer terug en dossier gesloten

op 14 februari 2018 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb een Samsung TV gekocht toen deze binnen de garantie periode drie keer gerepareerd werd maar na reparatie nog steeds defect was vertelde Samsung dat deze niet meer gerepareerd zou worden en er een omruiling plaats zou vinden.
Er ging toen het een en het andere fout bij Samsung en duurde maanden langer voor die fouten wilde Samsung mij compenseren dat ik voor mijn nieuwe TV niet 190EU maar 100EU moest bij betalen het duurde weken voordat ze de TV op stuurde naar CE Repair toen ik de TV wilde ophalen bleek deze terug gestuurd te zijn naar Samsung.CErepair vertelde mij meerdere keren dat ze deze terug zouden halen toto de dag van vandaag is dit nooit gebeurd nu 4 maanden verder van de dag dat CE repair mijn TV terug zou hallen en 10 maanden verder van het moment dat het dossier geopend werd en na vele telefoontjes en Emails van mij naar Samsung en Cerepair nam iemand van Samsung toch de moeite om mij toe te lichten dat er al die tijd niets gebeurd is en er niets gaat gebeuren omdat iemand het dossier gesloten heeft.
Samsung heeft dus geen geld aan mij hoeven te besteden omdat het dossier gesloten is na alle toezeggingen niemand kan mij vertellen wie de fout gemaakt heeft of wat CErepair gedaan heeft om het recht te trekken niemand van Samsung heeft na maanden emailen gereageerd tot 14-2-2018 nadat het dossier gesloten is

Als ik een werkende TV van Samsung heb
als Samsung zich aan hun belofte houdt
Als CErepair of Samsung kan verklaren waar het fout ging!

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door erobrien