Klacht: na ruim 4 maanden nog geen duidelijkheid of tandongeval wel of niet word vergoed.

Sloddervos op 09 december 2021 over VGZ-Trias in de categorie Zorgverzekering

In augustus is een van mijn tanden afgebroken nav een ongeval. Heel vervelend, maar gelukkig heb ik een tandongevallenverzekering. Echter om iets vergoed te krijgen moest er een machtiging aangevraagd worden. Na verschillende keren dingen in te sturen, die blijkbaar iedere keer niet voldoende waren en ik hier geen bericht van ontvangen heb. Oftewel na een aantal keren bellen a 20 minuten wachttijd per keer. Te horen krijgen dat ik echt nog een paar dagen moest wachten. Om vervolgens te horen te krijgen dat er weer niet voldoende spullen zijn aangeleverd door de zorgverlener. Nou vervolgens weer nieuwe info doorgestuurd. Maar tot op heden nog geen reactie. We zijn ondertussen wel als weer een maand of 2 verder. Na meermaals een terugbelverzoek in gepland te hebben natuurlijk ook nooit teruggebeld (op 1x na waarbij ik een hele fijne mevrouw aan de telefoon had die echt de moeite nam) helaas was dit alleen voor haar geldig en niet de andere 15 werknemers die ik gesproken heb.

Hierbij wil ik aanvullen dat de woorden van VGZ waren. ‘U kunt geen tandzorg laten uitvoeren voordat u een machtiging heeft ontvangen’ ik zit dus al vanaf augustus met een halve tand in mijn mond die zorg nodig heeft.

Dat ik gebeld word en duidelijkheid krijg over of ik wel of geen machtiging kan krijgen en wat er dan nodig is om deze wel te krijgen. En als de klantenservice mij niet kan helpen hiermee wil ik gebeld worden door iemand die hier wel iets over te zeggen heeft.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar VGZ-Trias over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Sloddervos