Klacht: Na reparatie geheugen opgeruild

op 23 juli 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb mijn Samsung S6 edge plus opgegeven bij Samsung reparatie center voor het vervangen van het scherm. Aangezien een Samsung case het scherm krasjes aanbracht. En dat op of in het scherm vlekken waren gekomen. Dit valt onder garantie. Nadat ik de telefoon hebt teruggekregen bleek dat mijn interne geheugen van 32Gb naar 16GB was veranderd. Samsung klantenservice gebeld en zij hebben mij naar een andere service center verwezen omdat ik de volgende dag met vakantie zou gaan. De service center heeft mij niet kunnen helpen, ze gaven aan dat ze “de board” niet op voorraad hadden. Ik heb de opslag nodig voor mijn applicaties voor als ik op vakantie ga. En dit is dus morgen 24-07-2016. Verder kon Samsung mij niet helpen. Ik heb dus mijn telefoon terug. Scherm is vervangen maar mijn geheugen is van 32GB naar 16GB. En nu zonder oplossing. Ik heb de klantenservice nog gevraagd of ik dan niet een andere toestel kan krijgen, maar hij gaf aan dat Samsung hier moeilijk over doet. Dit is een vorm van diefstal!!

Andere toestel bijv. Samsung S7. Al de moeite wat ik op de laatste moment moet doen voordat ik op vakantie terwijl dit een fout is van Samsung. Ik vind dat Samsung mij moet tegemoet moet komen want zo ga je niet met goeie klanten om.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SanjeevS