Klacht: na opmeting past onderkant keuken wel maar bovenkant niet

op 16 mei 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Amsterdam 15 mei 2016
Betreft: Klacht keuken

Geachte meneer/mevrouw,

In oktober 2015 heb ik een keuken bij u gekocht voor 8179,00 euro in het filiaal Arena in Amsterdam ZO. Deze is inmiddels bij mij geïnstalleerd.
Toen ik de keuken had gekocht is er een opmeter bij mij thuis langs geweest. Hij constateerde andere maten dan de bouwtekening aangaf. Hiertoe is de tekening door uw medewerker aangepast met de juiste maten echter dit is alleen aan de onderkant (laden kastjes en blad) gebeurd . De bovenkant is bij deze aanpassing vergeten!
Wat een strakke kastenrij moest worden aan de bovenkant is nu onderbroken door een ruimte er tussen (zie foto’s)
Ik vind dit heel erg en verwacht hiervoor een tegemoetkoming in de kosten van de keuken. Het is uiteindelijk niet geworden wat me op de tekening is voorgespiegeld tenminste de bovenste rij kasten niet.

500 euro lijkt me redelijk en billijk. Ik hoop spoedig van u te horen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

10 maanden geleden - Beste mevrouw van der Duin, Hartelijk dank voor uw bericht. Inmiddels hebben wij deze ook via een ander online platform mogen ontvangen. de situatie wordt momenteel besproken en u krijgt hier spoedig bericht van! Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

10 maanden geleden - Beste mevrouw van der Duin, Inmiddels heeft mijn collega u een aantal keer geprobeerd telefonisch te bereiken, helaas zonder resultaat. Zij zal het later nogmaals proberen. Mocht u zelf in de gelegenheid zijn om terug te bellen kunt u dit doen op telefoonnummer 0416-675400. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugman Keuken & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Beaduin