Klacht: na ommanteling vernieuwen

op 04 september 2018 over Bosch in de categorie Electronica - Wasmachines

met het plaatsen van mijn nieuwe Bosch wasmachine is de zijkant beschadigt gisteren 3sept is er een nieuwe ommanteling om heen gekomen het wasmachine is helemaal uit elkaar geweest nadat hij klaar was heb ik een wasje gedraaid nadat deze klaar was ging de pieper af met code e18 wat betekent dat er wat in het filter zit afgepomd
met hand van alles er aan gedaan knopen filter open gemaakt helemaal schoon schoepenradje draait volledig rond het programma spoelen centrifugeren aan gezet afgekeken heeft zonder spoelen afpompen het programma afgedraaid geeft eerst aan dat er te veel sop in zit als het water afgepompt met hand is geeft hij e18 aan heb contact met bosch gehad deze zijn 12 sept van plan te komen oh ja staat op de spoed lijst wat ook 3dagen kan duren wat een service zeg

dat ze het zo snel mogelijk oplossen ik kan hier NIETS aan doen maar moet toch wassen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bosch

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bosch nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cvanz