Klacht: Na mijn aansluiting heeft een medebewoner geen internet en tv meer

op 27 april 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Goedemorgen,
Begin deze maand bestelde ik tv, en internet. Na de 14 dagen bedenktijd kwam het pakketje, we hebben het aangesloten en hadden signaal. Maar toen werd mijn medebewoner die een andere kamer had plotseling alles afgesloten terwijl hij niets opgezegd had. Heel boos komt hij naar mij wat de bedoeling is. Hij zegt, ik ben al 6 jaar klant bij Telfort netjes de rekening betaald, nu gooit tele2 van jou me eruit. De een geeft de ander de schuld. Sinds gisterenavond is de situatie dat ik niet meer mijn kamer op durf te gaan. Schreeuwend staat hij voor me, en zegt dat hij niet meer voor zijn gedrag in kan staan. Ik wilde mijn abbonement om die reden opzeggen om weer rust te krijgen. Maar dat gaat niet dan krijg ik een boete van 11 maanden. Ik weet het niet meer, vanacht gedroomd over deze situatie. Hij heeft problemen dat alles weg is en moet iets anders zoeken voor de oplossing. We kunnen er allebij niks aan doen. Graag een oplossing. Deze meneer zegt nog verder, Ik doe niks meer het is jou schuld en regel het maar. Daar sta je dan met je goed gedrag
Het is een kamerverhuur, ik heb kamer een en hij heeft kamer 3 Hij zei zelf dat hij niet meer in kan staan voor zijn gedrag wat de gevolgen kunnen zijn. Om die reden ging ik al weg bij mijn man en nu krijg ik dit

Als telfort waar hij bij aangesloten was en jullie als telenet samen een oplossing zoeken. tot die tijd moet ik ergens onderduiken. Anders sluit het abbonnement maar af en zien we even verder

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacquelinevereecken