Klacht: Na herhaald aangeven bij Spotta dat de folders al enkele maanden niet bezorgd worden krijg ik geen antwoord en is er niets veranderd

op 29 januari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Ik heb spotta al 4 keer via hun site per bericht en 1 keer telefonisch op de hoogte gebracht over het feit dat al ongeveer 5 maanden geen folderpakket meer op mijn woonadres wordt geleverd. Dit terwijl er daarvoor nooit een bezorg probleem is geweest.
Ik krijg geen bericht hierover terug en ontvang nog steeds geen gesealt folderpakket.

Als ik het folderpakket weer wekelijks ontvang.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 31 januari 2018 om 15:31 geantwoord

Geachte heer Winkel,

Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen.

Spotta Klantenservice

Heeft op 14 maart 2018 om 09:49 geantwoord

Na de folders 2 X te hebben ontvangen is de bezorging aan ons adres wederom gestopt. Lijkt op een persoonlijke hetze. Nu weer gebeld met Spotify en dit gemeld aan een medewerkster. Zij kon mijn meldingen zien en zou zorgen dat de bezorger er op aan wordt gesproken. Zij mogen niet het exacte huisnummer doorgeven ivm privacy doch geven door tussen die en die nummers gaat het fout. Nu maar weer afwachten. Heel vervelend. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt.

Alle klachten die gemeld zijn door Henkie8888