Klacht: Na herhaald aangeven bij Spotta dat de folders al enkele maanden niet bezorgd worden krijg ik geen antwoord en is er niets veranderd

op 29 januari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb spotta al 4 keer via hun site per bericht en 1 keer telefonisch op de hoogte gebracht over het feit dat al ongeveer 5 maanden geen folderpakket meer op mijn woonadres wordt geleverd. Dit terwijl er daarvoor nooit een bezorg probleem is geweest.
Ik krijg geen bericht hierover terug en ontvang nog steeds geen gesealt folderpakket.

Gewenste Oplossing:

Als ik het folderpakket weer wekelijks ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 31 januari 2018 om 15:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Winkel,

Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen.

Met vriendelijke groet,
Spotta Klantenservice

Heeft op 14 februari 2018 om 11:10 geantwoord

Nadat ik mijn klacht had gedaan en hierop antwoord heb gehad is het folderpakket 1 maal bezorgd. Ik heb extra gewacht met aan te geven of e.e.a. was opgelost. Helaas tot onze ergernis is het folderpakket wederom deze week niet bezorgd. Het lijkt op opzet van de bezorger die ik overigens niet ken en nooit heb gezien.

Ik zou graag zien dat u nogmaals de moeite wilt nemen om dit op te lossen. Het betreft een vreemde zaak die wij zelf niet op kunnen lossen. Ook lukt het niet om telefonisch met een medewerker van Spotta in contact te komen. Alleen een antwoord apparaat die aangeeft dat er nog wachtenden voor ons zijn.

Met vriendelijke groet.

Hg te Winkel

Alle klachten die gemeld zijn door Henkie8888