Klacht: Na (gedwongen) afschaffing roaming een nieuw trucje om extra geld uit je zak te kloppen

op 22 april 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Na de (gedwongen) afschaffing van de kosten voor roaming heeft Tele2 weer iets anders bedacht om extra geld uit de zakken van consumenten te kloppen. Dit keer op een stiekeme wijze na het verlengen van abonnementen.

Op de eerste factuur van 16 maart-15 april (met 1 dag in de nieuwe abonnementsperiode) zie ik dat er voor deze periode ineens 2 TOESTELLEN in rekening worden gebracht!!! Er is door Tele2 bewust voor gekozen om niet te factureren tot en met de laatste dag van het oude abonnement met alleen het bedrag voor het oude toestel. Nu moet ik voor 1 dag gebruik van mijn nieuwe toestel €23,- EXTRA betalen? Pure oplichterij!

Voordat ik besloot om mijn abo te verlengen heb ik gevraagd naar de consequenties vwb de nieuwe maandkosten. Tijdens dat gesprek is mij verzekerd dat ik met het nieuwe abonnent niet duurder uit zou zijn dan mijn toenmalige maandkosten van €50,- Dat ik bij de eerste factuur zowel voor mijn oude als mijn nieuwe toestel zou moeten betalen is NIETS over gezegd.

STOP met dit soort trucjes die enkel en alleen bedacht zijn om meer geld uit de zakken van klanten te kloppen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jacko88