Klacht: na eenmaal te laat betalen aangemeld bij bedrijf voor wanbetalers

op 21 april 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Graag wil ik per direct mijn abonnement opzeggen. Ik ben zeer ontevreden over jullie manier van omgang met klanten en kreeg na eenmaal te laat betalen een brief dat ik ben aangemeld bij een instantie voor wanbetalers. Ik heb een eigen bedrijf in de opstart fase en dit kan ik niet gebruiken, ik heb een erg slecht gevoel over jullie en dien zeker een klacht in. Hoe zeg ik per direct mijn abonnement op?

Gewenste Oplossing:

zsm abonnement opzeggen, met zo'n bedrijf wil ik niets meer te maken hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door meiksel123