Klacht: na een jaar nog steeds niet meer uren samen met mijn zoon, al veel verloren tijd, omdat een kind maar i keer kind is

de klacht is nog steeds niet goed behandeld, nu hebben ze het zo gedraaid dat hij wel slapen mag maat hij levert daar voor in; twee uur later aankomst bij mij en zondag alweer 2 uur weg nu is het dus slapen en eten en voor iets leuks blijft bitter weinig tijd over, kan nog nergens gewoon eens naar toe nog geen strand uitje of uitje dieren tuin enz….. dit is doelbewust mij toch zoveel mogelijk van mijn zoon weg trekken en ik weet niet waarom. een ander kind is gewoon een weekeinde bij ouders dit hoopte ik ook. waarom zijn ze met alle geweld bezig mijn zoon van mij af te houden dit is zo slecht voor de hechting mijn zoon praat de hulpverlening na. hij word helemaal gehersenspoeld. wanneer gaan de ogen echt open dat de jeugdzorg erg bezig is de kinderen van ouders los te peuteren terwijl er een diepe band is tussen moeder en kind maar we worden zo onthecht. en dat is onverteerbaar erg.

als mijn zoon een normaal weekeinde bij mij mag zijn zonder gedoe van vrijdag uit school tot zondag ong. 5 uur 7 uur sávonds

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Jeugdbescherming & Jeugdreclassering in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Jeugdbescherming & Jeugdreclassering een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door