Klacht: Na een half uur wachten en van afdeling naar afdeling te zijn doorverbonden wordt de verbinding verbroken

op 24 oktober 2016 over De Amersfoortse in de categorie Zorgverzekering

Wij hebben als zorgverlener een declaratie ingediend bij de Amersfoortse. Deze worden afgewezen, om onduidelijke redenen. Als ik hierover contact opneem vertelt men mij dat onze patient geen basisverzekering bij hen heeft. Als ik dit navraag bij patient blijkt dat hij een buitenlandse polis heeft en dus wel degelijk is verzekerd. Ik bel weer naar de Amersfoortse en na wat vage klachten over het systeem dat een buitenlandse polis niet herkent wordt ik weer doorverbonden naar (eindelijk) de afdeling huisartsenzorg. Na 30 minuten wordt de verbinding verbroken.

Als we onze declaraties vergoed krijgen, als in de toekomst dit meteen goed geregeld is en als de wachttijd minder lang en je ook echt iemand aan de lijn krijgt als je belt.
Maar als het declaratie proces bij de Amersfoortse WEL goed loopt is het ook niet meer zo druk aan de telefoon!!!!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Amersfoortse over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door De Amersfoortse in behandeling genomen

Bericht van De Amersfoortse

2 weken geleden - Deze situatie vinden wij heel vervelend voor u. Voor de door u ervaren performance bieden wij u onze verontschuldigingen aan. Over de uitkomst nemen wij telefonisch contact met u op. Vrijdag 18 november proberen wij u telefonisch te bereiken.

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Amersfoortse een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Amersfoortse

Heeft op 23 november 2016 om 16:49 geantwoord

Uw klachtbehandelaar heeft u deze week enkele keren proberen te bellen. Helaas was u niet in de gelegenheid om de telefoon op te nemen. De klachtbehandelaar stuurde u daarom een e-mail met de uitkomst van de klacht. Hebt u vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Vriendelijke groeten, De Amersfoortse

Alle klachten die gemeld zijn door annet@hapd.nl