Klacht: na duidelijke bevestiging van annulering toch door laten gaan

op 23 maart 2013 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Medio januari 2012 aangemeld voor vodafone thuis abbonement, na 12 dagen afgezien van het abbonement. Hoop mailtjes en telefoontjes over en weer gegaan inclusief 2 maal een klacht op deze site. Uiteindelijk via de mail bevestiging gekregen dat mijn aanvraag stopgezet zou worden maar kennelijk is dit niet in het systeem doorgevoerd daar ik ineens brieven thuis gestuurd krijg en later ook nog mailtjes over een nieuw mail adres wat ik blijkbaar ga krijgen. Heb weer gebeld met de ‘klantenservice’ en iemand te woord gestaan die vertelde mij dat ik ‘gewoon’ de monteur niet langs moest laten komen en het pakket niet aan moest sluiten en dan hoefde ik me verder geen zorgen te maken. Nadat ik een week later nogmaals gebeld heb met de ‘klantenservice’ ben ik over de rooie gegaan omdat ik het gevoel krijg dat ik continu van het kastje naar de muur word gestuurd, zodoende heb ik opgehangen en probeer ik het nu nogmaals via de mail en via klacht.nl Voor de duidelijkheid: Mij is verteld dat mijn aanvraag niet doorgevoerd zou worden en ik zou geen abbonement bij vodafone thuis krijgen. Gister heb ik het complete mailcontact verstuurd naar vodafone maar er word nu ineens wijs met artikel nummer zoveel van het wetboek gedaan maar ik heb in mijn mail account nog de mail staan van 28-02-12 waarin het volgende staat:

Klantenservice Vodafone Thuis

2/28/12

Beste meneer ….. ,

Wij vinden het jammer om te horen dat je jouw aanvraag van Vodafone Thuis glasvezel wil annuleren.

Hierbij bevestigen wij dat wij jouw annulering hebben ontvangen, en zullen wij jouw annulering verwerken.

Middels deze e-mail is jouw aanvraag geannuleerd.

Mocht je in de toekomst nog gebruik willen maken van een van onze diensten dan verwelkomen wij je graag.

Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Rachel Schnieders
Vodafone Thuis Klantenservice
Telefoon: 0900 717 1000

Email: [email protected]

vodafone.nl/thuis

Deze mail heb ik gister ook meegestuurd maar daar word geen antwoord op gegeven. Zoals jullie kunnen zien word daar heel duidelijk gezegd dat mijn annulering is ontvangen en verwerkt, daarnaast word mij toegezegd dat het met die mail geregeld is. Hoe kan het zijn dat ik alsnog post en mail krijg en als ik bel hoe het zit krijg ik verschillende verhalen te horen? Voor zover mij duidelijk is is mijn aanvraag toen al stopgezet. Hoe kan het zijn dat dit bij jullie niet zo is?

Dat de aanvraag daadwerkelijk stopgezet word zoals mij toegezegd is en niet achteraf ineens met verrassingen komen zodat ik alsnog ergens voor kan betalen waar ik geen interesse voor heb. Ben zeer tevreden met mijn huidige provider(s) en dat kan ik van vodafone zeker niet zeggen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Vodafone

7 jaren geleden - Beste WauZ,Ik heb je zojuist een reactie gestuurd via e-mail.Met vriendelijke groet,Berny Vodafone, medewerker klachtafhandeling

Vodafone

Heeft op 17 april 2013 om 14:44 geantwoord

We hebben de klant een reactie via e-mail gestuurd met daarin een passend advies.

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vodafone beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door WauZ