Klacht: Na bijna een maand nog geen passende oplossing

op 02 februari 2014 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Op 5 januari 2014 heb ik de volgende klacht bij Zalando gemeld: “Op 30 april 2013 heb ik een paar damesschoenen van Gabor besteld bij u. Deze heb ik begin mei geleverd gekregen. Echter beginnen de zolen nu al dermate te slijten dat er in de linkerschoen een slijtplek doorkomt waardoor er er een gat in de zool ontstaat. Ik moet erbij vermelden dat ik deze schoenen voor mijn werk draag, maar een zittend beroep heb. Zoveel hebben ze dus wat dat betreft niet te lijden. Deze pump heb ik reeds eerder gehad via een schoenenzaak. Destijds had ik een ‘lopend’ beroep en heb ik zo’n 1,5 jaar met de pumps gedaan. Nu na zo’n 7 à 8 maanden zijn de zolen al dermate versleten dat de linkerschoen eigenlijk niet meer draagbaar is. Ik vind het erg vervelend en bovendien verwacht ik dit niet van een pump van deze prijsklasse. En al helemaal niet omdat ik met voorgaande paren zo’n 1,5 jaar heb kunnen doen. Dat de hakjes na zo’n tijdsbestek aan vervanging toe zijn vind ik begrijpelijk, maar dat de zool doorgesleten is vind ik echt onacceptabel.

Graag hoor ik een passende oplossing van u. ”

Na deze mail kreeg ik geautomatiseerde mail dat de responstijd langer kon zijn omdat het druk zou zijn. Pas op 21 januari 2014 (meer dan 2 weken later) heb ik een reactie mogen ontvangen. De foto’s waren niet ontvangen… Binnen 2 dagen heb ik de mail beantwoord en in de bijlage opnieuw de foto’s toegevoegd. Na het toesturen van de nieuwe email kreeg ik weer eenzelfde geautomatiseerde e-mail van Zalando. Tot op heden helaas nog geen respons op mijn klacht en bijbehorende foto’s. De schoenen zijn inmiddels ondraagbaar. En dat verwacht je niet na het kopen van dure schoenen en bij een zittend beroep. Helemaal niet wanneer je eenzelfde pump van hetzelfde merk een paar jaar geleden hebt gehad, bij een toen nog staand beroep, en daar ruim 1,5 jaar hebt mee gedaan.

Ik vind het niet netjes dat ik nu op 2 januari, bijna een maand later. Nog steeds geen passende oplossing heb mogen ontvangen.

Geld terug

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sharons