Klacht: na betalen geen werkende machine

op 13 juli 2016 over Electrolux in de categorie Electronica - Wasmachines

Ik heb 13-07-2016 rond 20:35 betaald voor de service van 1x wassen bij het Rode Dorp, waar meerdere machines gekoppelt staan aan een betaalsysteem.

Nu staat er dat de was aan staat en kan mijn was er niet uithalen, echter WERKT de wasmachine niet en heb ik dus betaald voor NIKS.

Mijn geld terug (6euro onderhand, 2maal 3euro).

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Electrolux over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Electrolux in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Electrolux een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Electrolux

Heeft op 15 juli 2016 om 15:47 geantwoord

Ik heb u zojuist geprobeerd telefonisch te bereiken maar helaas niet te pakken gekregen. Aangezien het betalingssysteem niet van ons is en wij u hierin niet tegemoet kunnen komen. Raad ik u aan contact op te nemen met het Rode Dorp zodat zij na kunnen gaan wat zij hierin voor u kunnen betekenen.

Els
Electrolux Webcare

Heeft op 15 juli 2016 om 15:50 geantwoord

Het rode dorp verwijst mij naar jullie aangezien jullie het systeem verzorgen waarbij betalingen verricht worden. Het Rode Dorp is geen \"bedrijf\" dat ik kan bellen, het is letterlijk een groep huizen. Jammer dat het weer als altijd \"kastje naar de muur\" is.

Bericht van Electrolux

8 maanden geleden - We willen je graag telefonisch toelichting geven, maar we kunnen je niet bereiken op het door jou opgegeven telefoonnummer. Kan je kijken of je accountgegevens kloppen? Met vriendelijke groet, Els Electrolux Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door LUNATIcz0r