Klacht: Na beslaglegging en aflossing tijdens bijstand nieuwe deurwaarder met nieuwe cijfers terwijl afgelost was

Lies 1 op 23 mei 2021 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Tijdens weggaan bij mijn ex 2006 heeft hy bestellingen gedaan op mij naam. Oke kan ik niets aan veranderen. Kwam in de bijstand en er is dmv beslag aan de nota voldaan.
Na 3 maand de bijstand verlaten te hebben komt er een nieuw incasso bureau die de casus overgekocht zouden hebben.. inmiddels over iets van paar honderd al ruim 1400 afgelost. Ik stop met betalen omdat ik geen uitweg mee zie. Dan een bericht doe maar 180 euro is het boek gesloten, inmiddels in 2 maanden tijd tijdens correspondentie al weer nota van 800 ontvangen.

Lugubere zaak en erg verdrietig dat ze een alleenstaande moeder zo de keel op het mes zetten met een vonnis wat al uitgevoerd is

Als de rekening inmiddels opgeschort kan worden heel graag! Bizzar dit na ontvangen bedrag van ruim 1400 inmiddels. Zal ooi zelf nooit meer iets bestellen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 13 september 2021 om 14:45 geantwoord

Lies 1

Heeft op 13 september 2021 om 15:26 geantwoord

Geen idee is.mij onduidelijk wat de oplossing is

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedenavond, Mocht u nog meer vragen hebben over uw klacht behandeling, kunt u contact opnemen met de klantenservice. Dit kan via wehkamp.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Lies 1