Klacht: Na annulering vlucht juli 2020 nog geen geld terug

op 16 juli 2021 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorig jaar is de vlucht naar Liverpool geannuleerd door EasyJet ivm Corona. Ik heb al een aantal mailtjes gestuurd en kreeg in het begin een reactie dat ik geduld moest hebben om een voucher of geld terug te krijgen. Ze waren er druk mee bezig. Na een tijd weer eens contact gezocht via de mail en kreeg toen steeds als antwoord noreply.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug zou krijgen van €215,98.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AvRo