Klacht: Na afmelding binnen een week verplicht een jaar doorbetalen!

vd_Burg op 29 december 2023 over Ikzoekeenschoonmaakster.nl in de categorie Schoonmaakbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omdat mijn ouders onverwacht toch een huishoudelijke hulp kregen via de gemeente was de dienst van ikzoekeenschoonmaakster.nl niet nodig. Dus heb ik de zelfde week nog opgezegd met de uitleg er bij. Wij hebben van geen enkele dienst gebruik gemaakt. Telefonisch contact is onmogelijk en bij het sturen van een mail krijg je een standaard antwoord terug. Zo gaan ze dus met hun klanten om. Maar nu wel een jaar lang elke maand een rekening betalen. Het ergste vind ik nog dat veel bedrijven zich boven de consument plaatsen, een muur optrekken en niet meer willen communiceren en bereid zijn om in oplossingen te denken. Echt triest. Ik ben zelf kleine ondernemer en probeer altijd mee te denken met mijn klanten. Oplossingen zijn dan altijd mogelijk. Maar bij een bedrijf als dit dus niet.

Gewenste Oplossing:

Ik wil niet betalen voor een dienst waar ik geen gebruik van heb gemaakt. Ik ben wel bereid om bijvoorbeeld €25,- inschrijfgeld te vergoeden. Maar daar blijft het dan bij.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ikzoekeenschoonmaakster.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door vd_Burg