Klacht: Na 5 dagen pas nieuwe sim opsturen

op 27 juni 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben al zolang ik een mobiel heb..16jaar of zo..klant bij vodafone. Ben nu 31. Nu ging bijna 2 wk geleden mn mobiel kapot. Touchscreen kapot. Nieuwe telefoon besteld. Deze kreeg ik 4 dagen later thuis gestuurd. Bleek dat daar een nanosim in moest,die had ik nog niet. Aangezien wij sinds kort tv en internet via kpn hebben lopen , heb ik de keus gemaakt om ook mobiel over te stappen op kpn. Dus daar aangemeld en 2dagen later de simkaart binnen. Bleek dat ik nog een maand oozeftermijn had. Diezelfde dag vodafone gebeld..hele verhaal uitgelegd. En de vraag of ik dus nig voor een kleine maand een nanosim opgestuurd kon krijgen. Werd geregeld. 5dagen later bel ik oo..blijkt het die ochtend pas in behandeling genimen te zijn..kan max 5 werkdagen duren voirdat ik m thuis heb. Dit betekent dus 12 dagen na aanvraag..ben ik al bijna 3,5 week onbereikbaar. Dit vind ik ecgt absurd. Wmen waarom kan kpn wel in 2 dagen alles geregeld hebben en dat zelfs op een zaterdag.

Als ze met spoed mn sim bezorgen. Vandaag dus. Verder kunnen ze me toch niets meer biefen. Ben 16 juli bij ze weg

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Meggyvanlierop5