Klacht: na 4 weken eindelijk tuinslang binnen,maar ontevreden hierover

op 10 juli 2016 over Gave Actie in de categorie Deal-Sites

ik heb een tuinslang gekocht,druppelsystheem maar kon ook als gewone tuinslang gebruikt worden,volgens de beschrijving,
heeft 4 weken geduurd voordat ik de slang binnen had,en ik wilde die als tuinslang gebruiken,maar t water gaat er aan alle kanten uit,niks te gebruiken als gewone tuinslang,dus ik bestel hier nooit niks meer,1 x en ook de laatste keer,heb nog niet betaald,dus wil de slang retouneren,want ik heb er niks aan!

dat ik de slang op uw kosten terug kan sturen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gave Actie over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Gave Actie in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gave Actie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gave Actie

Heeft op 11 juli 2016 om 08:26 geantwoord

Beste Monique,

Helaas heeft het versturen van je bestelling langer geduurd dan de verwachte aangegeven verzendtermijn. Dat is natuurlijk erg vervelend. Hierover hebben wij contact gehad en is gelukkig opgelost.

Je hebt het juiste product ontvangen. Je hebt een druppelslang besteld en ontvangen. Hierin staat niet vermeld dat het als tuinslang gebruikt kan worden. Natuurlijk heb je die mogelijk wel, maar dan druppelt er water uit, zoals het hoort. Je kunt de product omschrijving terug lezen op: https://www.gaveactie.nl/garden-druppelslang.html

Natuurlijk kun je jouw product binnen het herroeping termijn retoursturen. Op onze website staan hiervoor de regels vermeld. De kosten voor het retoursturen bij herroepen zijn voor eigen rekening.

Gave Actie

Alle klachten die gemeld zijn door monique achouak