Klacht: Na 4 maanden heeft Zooplus een oncomplete levering nog niet gecomplenteerd!

op 13 augustus 2017 over zooplus.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Begin mei een juwel aquarium gekocht van 110 liter, een pracht van een zwembak voor mijn ruitvlekzalmen, neon tetra’s en kardinaal tetra’s .. complete set dus ook incusief bioflow super 500 .Echter het deksel van de filterbehuizing van een Juwel bioflow super 500.ontbrak bij de levering. Ik heb mijn Juwel bioflow super 500 provisorisch gerepareerd d.m.v. een dik stuk plastic en een stuk karton, zo zuigt de bioflow minder lucht aan en kan het weer draaien! Nu is het bijna half augustus en ik heb het ontbrekende deksel nog steeds niet ….. Dat is geen service van Zooplus!

Het deksel van de filterbehuizing van een Juwel bioflow super 500 als nog toesturen naar mij eventueel uit stukje plastic uit een aquariumset halen in hun magazijn in Nederland. Wij hebben het hier om een stukje plastic waarvan de totaalprijs van de bestelling wel 160 euro bedroeg!!!!

En een tegemoetkoming in kosten en frustratie voor het bellen en mailen met de helpdesk van Zooplus.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over zooplus.nl

Reactie van de melder van de klacht Dokterlove

2 dagen geleden - Zooplus wil niet reageren op klacht.nl maar heeft mij wel deze email gestuurd: Geachte meneer Otten, Hartelijk dank voor uw e-mail. Wij bieden u onze excuses voor de verkeerde levering. Hierdoor hebben wij besloten om aan u te vragen om een nieuwe filter te kopen via de website. Wanneer u dat gedaan heeft, kunt ons de factuur, en betaalbewijs aan ons door te sturen samen met uw bankrekening. Dan zullen wij het bedrag terug op uw bank account storten. Met vriendelijke groet, Uw zooplus Service Team Maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur, zaterdag van 08:00 tot 14:00 Vanuit Nederland: +31 20 2622161 Vanuit België: +32 2 5887166 https://www.zooplus.nl/contact/ Natuurlijk ga ik geen nieuw filtersysteem kopen bij Zooplus! wedden dat ik het geld niet terug krijg? Bovendien verkoopt Zooplus deze filtersystemen niet los . Waarom kan Zooplus het ontbrekende stukje plastic (deksel filterbehuizing) niet toesturen?

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over zooplus.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dokterlove