Klacht: [email protected]

Zweek op 06 januari 2021 over MyStore.nl in de categorie Internetshops - Huishoudelijke artikelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Smeg Espressomachine Watergroen, besteld met tussenkosmt van Bol.

Zending is bezorgd op 23 december 18:56.
Retour gestuurd (via AH) op 23 december 19:36.
Zending is bezorgd @MyStore.nl op 28 december 11:12.
Op 5 januari om 16:14 ontvang ik een bericht dat de retour kan niet worden teruggenomen omdat het apparaat in gebruik is genomen en vies retour gestuurd is MyStore.nl.

Mijn retourreden was dat de kleur niet voldeed (Wesco is écht anders groen).

En nu stuurt MyStore.nl ik het apparaat, wat ik écht niet gebruikt hebt weer retour naar mij. IK WIL HET NIET en IK HEB HET NIET GEBRUIKT!!!

Gewenste Oplossing:

MyStore.nl het apparaat houd en mij mijn geld terug geeft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MyStore.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zweek