Klacht: muurverf erg kwetsbaar voor beschadiging

[email protected] op 08 oktober 2020 over Flexa in de categorie Producten

Verschillende kleuren van Flexa (strak op de muur) serie creativity gebruikt naast de basiskleur Tranquil Dawn. Prachtige kleurencombinaties maar het valt ons op dat alle kleuren bijzonder kwetsbaar zijn voor beschadigingen, zowel met aftrekken van afplaktape (op gladde en niet-gladde muren) als bijvoorbeeld stoten tegen de muur, meteen zijn er stukken verf af. Is er een middel om de verf wat harder te laten worden? Flexa zwart (de deurlijsten/raamkozijnen mee geverfd) zijn niet fijn om mee te werken. Met aftrekken van afplaktape kwamen er hele stukken verf mee, het leek wel een soort laklaag geworden (ook na meteen verwijderen van de afplaktape of later verwijderen van de afplaktape). Is hier ook een oplossing voor? We moeten nog best er veel mee verven en het is frustrerend als je iedere keer hele stukken weer opnieuw moet doen. Overigens zijn wij heel blij met de kleuren hoor alleen Bordeaux Leaf moesten we 4x opbrengen voor gewenste resultaat terwijl het geen zuigende muur was.

Graag advies voor het harder laten worden van de muurverf en hoe anders om te gaan met de zwarte verf die laklaag wordt.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Flexa over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Flexa in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexa

Heeft op 15 oktober 2020 om 13:26 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]