Mijn Klacht:
Waardeloos bedrijf
Bestelling geplaatst welke in 2 delen geleverd zou worden. Eerste deel kwam binnen, 2 items kwamen al met geschuurde naad uit de verpakking. Korting afgesproken zodat ik het kon laten maken. Hier zou ik eerst een tegoedbon voor krijgen maar daar ging ik niet meer akkoord dus het werd verrekend met de openstaande factuur (ik had Klarna achteraf betalen gekozen). Er moesten nog een paar items retour maar ik wilde het 2e pakket afwachten zodat alles in 1x retour kon. Veel later dan eerst vermeld kwam de 2e zending binnen en ook daar kwam een item alweer met gescheurde naad de verpakking uit. Ook hier voor een korting gekozen omdat het artikel niet meer op voorraad was. Direct de dag erna de andere items retour gezonden en hiervan kreeg ik ook keurig een ontvangstbericht. Hierbij de melding dat het verrekend zou worden met de openstaande factuur maar dit kon 14 werkdagen duren. 14 dagen later nog geen aangepaste factuur en ondertussen wel een aanmaning van Klarna. Een mail gestuurd en kreeg de melding dat de retourgestuurde items niet binnen de 14dagen retour gestuurd waren.wettelijk gezien mag je binnen 14 dagen na het laatste deelpakket retour sturen dus ik was wel degelijk ruim op tijd. Het zou niet verrekend worden maar ik krijg een tegoedbon?!? Daar ga ik uiteraard niet mee akkoord aangezien ik wettelijk gezien correct gehandeld heb. Mail gestuurd, messenger bericht gestuurd maar nog geen bericht. Gelukkig is Klara WEL klantvriendelijk en die hebben na mijn uitleg de betaaldatum opgeschort tot zij een nieuwe factuur van Musthaves ontvangen. Dus alle lof voor Klarna en absoluut een koude douche voor Musthaves.ze hebben blijkbaar geen idee hoe ze hun klanten horen te behandelen. Voor mij de eerste en laatste bestelling bij Musthaves.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik de CORRECTE factuur ontvang zodat ik kan betalen voor de goederen die ik heb ontvangen en heb gehouden.
