Klacht: Zeer ontevreden over hoe Somultishop met mijn kapotte saunamat omgaat!

user-1121606 op 24 februari 2015 over multishop in de categorie Winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kocht twee saunamatten van 30 euro per stuk. Na een paar weken bleef ik met een blote teen in een van de matten haken: de verbindingsdraad raakte uitgerekt en enkele houtstukjes raakten uit hun verband waardoor de mat zijn stevigheid meteen verloor.
Ik meldde dit bij Somultishop. Krijg ik te horen: er wordt geen garantie verleend op producten die in het gebruik kapot gaan. Ik was flabbergasted: we hebben het over een mat! Waarvoor dient deze anders dan lopen. En niet kapot na twee JAAR, maar na twee weken.
Ik kon tegen de helft van de prijs een nieuwe mat kopen.
Vanzelfsprekend ben ik daar niet mee akkoord gegaan.
Mailtjes werden niet meer beantwoord.
Een slechte review op de site bij die ondeugdelijke saunamat werd niet geplaatst.
Een klacht over de slechte service die ik schreef op de site in hun gastenboek werd natuurlijk ook niet geplaatst.
Een brief ‘laatste kans op herstel van een ondeugdelijk product’ die ik op aanraden van de Consumentenbond stuurde: geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als Somultishop mij kosteloos een geheel nieuwe mat stuurt.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over multishop

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over multishop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door