Klacht: Multifocale bril

op 25 september 2017 over EYelove in de categorie Internetshops - Brillen en lenzen

Bril gekocht Eye love brillen ketelhsvenplein Tilburg . Het leesgedeelte is zo klein dat ik achterover moet hangen om te kunnen lezen. Klacht antwoord …ja de klazen zijn groter. Geen verstand van brillen dus de laatste x eye love ketelhavenplein Tilburg

Als het voor 100% word opgelost word

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar EYelove over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door EYelove in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat EYelove een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EYelove

Heeft op 26 september 2017 om 10:03 geantwoord

Geachte heer Recourt,

Wij vinden het vervelend deze klacht te ontvangen via klacht.nl.

Wij hebben voor u een afspraak gemaakt met de opticien in het filiaal op het Ketelhavenplein. Tijdens deze afspraak kunt u uw klacht met de opticien bespreken, en zal hij samen met u kijken voor een passende oplossing.
Wij hebben deze afspraak per mail aan u bevestigd.

Vertrouwende u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.

Klantenservice

Heeft op 26 september 2017 om 11:12 geantwoord

Nee geen oplossing deze man is geen opticien ik ga wel naar een echt bedrijf die er verstand van hebben. De bril is ook passend gemaakt bij pearl en voel me daar beer bij.

Bericht van EYelove

1 maand geleden - Geachte heer Recourt, Bedankt voor uw reactie. De afspraak die staat gepland is met een opticien van Eyelove die speciaal de winkel hiervoor bezoekt. Vertrouwende u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Berron