Klacht: Mosselen

op 28 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Beste medewerker van Dirk.
Tijdens de reclame van de mosselen heb ik 2kilo mosselen gekocht,een stokbrood,kruidenboter,flesje wijn mosselgroente en kruiden.
Wij zouden op zondag gezellig mosselen eten.

Helaas pakte dit anders uit want de mosselen waren op een paar na klein en echt niet lekker om te eten.
Helaas was ons gezellige etentje echt geen sukses.

Ik besloot om maandags naar Dirk te gaan en.om een klacht in te dienen.
De persoon die mij hielp zei:o mevr. U bent de eerste maar daar doen wij niet moeilijk over,u krijgt nieuw mosselen.

Een beetje overrompeld door deze persoon nam ik de mosselen mee naar huis.
Ik kon mij niet voorstellen dat ik de enigste was die de mosselen echt niet lekker vond.

Ik heb de mosselen gewassen en nagekeken en wat bleek,meer dan de helft was open en het zag er weer niet uit.!!!!

Ik was erg teleurstellend en dus ook boos en heb de mosselen in een tasje gedaan om maar weer mijn beklag te doen.

Er werd mij gezegd dat ik weer andere mosselen kon krijgen maar u kunt misschien begrijpen dat ik absoluut geen mosselen meer wilde.

Ik kreeg dus netjes mijn geld terug en vertelde deze meneer dat dit grapje een etentje had bedorven en dat er wel kosten gemaakt waren om de mosselen te bereiden.

Hij liet mij weten dat Dirk geen hele maaltijd gaat vergoeden en daar moest ik het maar mee doen.

Ik heb er lang over nagedacht om dit naar u te schrijven maar ik moet het toch aan u kwijt.

Helaas durf ik nu absoluut geen mosselen bij u te kopen wat mij zeer spijt aangezien u onze buur bent en wij alles bij Dirk halen.

Bedankt voor het lezen en graag een reactie van u.
Mvrgr.Lieske van Rooijen uit Dordrecht.

Ik had het eerlijker gevonden als er een tegoedbon voor mijn gedane kosten was voorgesteld.Ik hoef er niet beter van te worden maar ook niet slechter.
Ik begrijp dat Dirk het geplande etentje niet kan vergoeden,maar een redelijke vergoeding zou op zijn plaats geweest zijn.
Reclame producten zij er toch om de klanten te overtuigen van goede producten van Dirk??

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 31 juli 2017 om 12:55 geantwoord

Dank u wel voor uw trouwe klandizie mevrouw Rooijen. Wat vervelend voor u dat de mosselen die u bij ons hebt gekocht niet de kwaliteit hebben die u van ons mag verwachten. Ik neem dit op met mijn collega's van de afdeling inkoop en uiteraard ook onze leverancier. Daarnaast bent u teleurgesteld in de wijze waarop wij uw klacht in de winkel hebben opgepakt. We zullen met elkaar bespreken hoe we dat in de toekomst beter kunnen en mogen doen. Excuses voor alle ongemak.
Dank u wel voor uw bericht en graag tot ziens in onze winkel. Wij doen er alles aan u nog lang als een tevreden klant te mogen begroeten.
Met vriendelijke groeten,
Dirk
afdeling klantenservice

Heeft op 31 juli 2017 om 13:41 geantwoord

Ik had iets meer klandizie verwacht,dus niet echt tevreden.
Als je een keer pech hebt kan ik mij uw oplossing voorstellen maar niet 2 keer achter elkaar.
Jammer dat u er zo gemakkelijk mee omgaat.

Alle klachten die gemeld zijn door Lieskevr.