Klacht: monteurskosten in rekening gebracht

op 11 maart 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Na een telefonisch onderhoud met de helpdesk van Ziggo en het uitvoeren van diverse test geeft de helpdesk medewerker aan dat omdat ik de router huur, hij kosteloos een monteurlangs kan laten komen. Nu heeft de Ziggo monteur vastgesteld dat het probleem in het klantdomein ligt en heeft ziggo 50 euro in rekening gebracht. Ik gaf aan bij de klantenservice dat ik de factuur niet terecht vind omdat we dat ook al hadden vastgesteld met de helpdesk medewerker en dat hij me toch had geadviseerd om kosteloos een monteur langs te laten komen. De mevrouw van de klantenservice refereerde naar een indek mail die door ziggo is verstuurd voor de monteur langs komt. Ik ben het nog steeds niet eens met de rekening en wil bezwaar maken. Mevrouw geeft aan dat de factuur terecht is en dat ik verder niet meer in beklag kan gaan. Ze is tenslote van de klantenservice. Ik voel me misleid en bestolen en, oh ja het probleem in het klantdomein is nog niet verholpen.

Als mijn rekening wordt kwijtgescholden aangezien ik verkeerd ben voorgelicht door een ziggo medewerker van de helpdesk.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroen Ziggo klacht