Klacht: Monteursafspraak

op 19 augustus 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Goedemiddag,

Ik had voor vanmiddag een monteursafspraak tussen 12.00 en 18.00. Omdat ik zelf moet werken heb ik afgesproken dat er iemand naar mijn huis gaat zodra ik de sms krijg dat de monteur onderweg is. Tevens heb ik hier doorgegeven dat mijn huisnummer toevoeging B heeft. Voor de zekerheid hebben we het nummer van mijn vader genoteerdm zodat de monteur deze zou kunnen bellen mocht er nog niemand zijn.

Ik heb een sms ontvangen van Ziggo, toen direct mijn persoon die kant op gestuurd (hoogstens 5 minuten). Deze persoon, mijn vader, heeft zitten wachten tot de monteur kwam. Dit zou na de sms binnen 10 en 30 minuten zijn. Omdat het op nummer 15 geregistreerd staat is mijn vader even naar beneden gelopen omdat hij het wat lang vond duren. De mevrouw beneden geeft aan dat de monteur al geweest is en al vertrokken is.

Er is geen contact opgenomen met de persoon bij mij thuis, daarnaast is er direct 35 euro voorrijkosten in rekening gebracht. Hier ben ik het, gezien de afspraak, niet mee eens.

Als de voorrijkosten kwijt gescholden worden.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door prkoeman