Klacht: Monteur zou langs komen??????

op 06 september 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De monteur zou begin september langs komen .uit eindelijk niks te zien, daarna heb zelf moette bellen om een afspraak te maken , eindstand het kost mij 20 euro om een afspraak te maken wel heel belachelijk en ik betaal mijn abbonement kosten terwijl ik geen monteur heb gehad ,die zou begin september komen . Ik betaal nu gewoon mijn abbonement terwijl ik geen gebruik kan maken wel associaal gedrag.

Gewenste Oplossing:

Verwacht zeker wel een tegemoet koming of een andere goeie oplossing

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Abdullah55