Klacht: monteur verricht schade in mijn vriesruimte en blijft ontkennen

op 19 juli 2017 over CE Repair Services in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

op 12-7-2017 komt een monteur van cp repair een onderdeel vervangen van mijn koelkast. De achterwand moest losgekoppeld worden om het onderdeel te kunnen plaatsen, maar dat zat goed vast door bevroren ijs.
De monteur gebruikte een schroevendraaier om iets los te koppelen.
na vertrek ontdekte ik 5 verschillende schade die hij in de vriesruimte achterliet. Binnen 5 min. heb ik dat telefonisch gemeld.
ik moest foto’s van de schade maken en opsturen via de email maar kreeg zelfs na 2 dagen geen reactie. Ik belde en kreeg te horen dat zij iemand zouden sturen om de schade vast te leggen.
Op19-07-2017 om 11.30 uur komt dezelfde monteur om de schade vast te leggen en die vond alles vreemd en bleef ontkennen dat hij dat verricht zou hebben. Hij zei te gaan overleggen met CP Repair en ging naar buiten en kwam na 10 min terug met de mededeling dat hij het daarbij zal laten. Ik belde de CP Repair en na telkens met de verkeerde persoon doorverbonden te zijn kreeg ik uiteindelijk de eigenaar van CP Repair dhr. Mark Broekman. Als eigenaar vindt hij het onmogelijk dat de schade door de monteur veroorzaakt is, ondanks hij zelf de schade persoonlijk niet heeft vastgelegd nog enige moeite deed een experts ervoor in te schakelen. Hij blijft bij zijn standpunt en doet er verder niets aan de 5 verschillende schade die zijn monteur achterliet in mijn vriesruimte. Ik laat het niet daarbij en zal dit verder aanpakken. Desondanks kreeg ik een factuur thuis gestuurd om de kosten van reparatie te betalen. CP Repair het meest waardeloos bedrijf zonder enige gevoel van zelfrepect en verantwoordelijk besef.

wanneer schuld erkend wordt en mij de schade wordt vergoed.

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar CE Repair Services over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door CE Repair Services in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Aroma2309

3 dagen geleden - Dit probleem is tot op heden niet opgelost. Er is een nieuwe monteur geweest en heeft de schade nogmaals bevestigd foto's van gemaakt en beloofd dat ik een nieuwe koelkast zal krijgen op hun kosten, alleen de garantie periode van 2 jaar zou verrekend worden. Ik heb mijn nieuwe klacht aan jullie gemeld met als ondertitel schijn oplossing. Aangezien mijn eigenbijdrage voor een nieuwe koelkast berekend is op €1269 wat ik weiger te betalen, omdat ik niet om de schade gevraagd heb die mij nu verplicht voor kosten op te draaien. Bemmel en kroon de verkoper en leverancier van mijn oude koelkast zegt dat mijn model LG koelkast niet meer leverbaar is , er is een nieuwere model dat €2499 kost en mijn oude koelkast €1230 ervan af gaat dus moet ik zelf betalen een bedrag van €1269 om zo de nieuwer model te kunnen krijgen. Terwijl CE-Repair gezegd heeft dat alleen de garantie periode van 2 jaar ervan zou gaan. Dus hun eigen voorstel klopt niet. ik weiger voor de kosten op te draaien en vindt ze erg onverantwoordelijk omgaan met andermans eigendommen en afspraken of beloften die zij zelf aangeboden hebben. Meest waardeloos bedrijf dat ik niemand zou aanraden met hun in zee te gaan. Dit bericht en beschrijving afkomstig van Mw. C. Ristie

Alle klachten die gemeld zijn door Aroma2309