Klacht: Monteur sloopt TV

OgiCG op 23 februari 2021 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Oprecht ben ik zeer teleurgesteld in Samsung. Ik heb onlangs mijn tv opgestuurd ter reparatie omdat het scherm het niet meer deed zoals het hoort. Je zal dan verwachten dat de monteur kundig genoeg is om de tv te repareren ter plekke. Helaas heeft hij de tv nog meer stuk gemaakt en moest ik door zijn fout paar dagen zonder tv zitten.

Nou kan dit gebeuren en was ik blij dat mijn tv weer terug was, helaas was van dit korte deur. Uit eindelijk is er overeen gekomen dat Samsung mij tv zal omruilen voor een ander model. Het aangeboden model was echter geen gelijkwaardig model. Ook was dit makkelijk aan te tonen alleen werden mijn terechte argumenten genegeerd door onsympathieke Samsung medewerkster van de afdeling Omruil service bij Samsung.

Uit eindelijk hebben ik ze een tegenaanbod gedaan en toen kwamen zij met prijzen gezien de door hun veroorzaakte situatie wat coulanter hadden mogen zijn. Nadat ik aangaf dat ik had gehoopt dat Samsung wat coulanter had mogen zijn. Werd de beste medewerkster opeens een stuk agressiever en dreigde het aanbod zomaar te annuleren. Ik wilde eerst afwachten wat de webshop zei waarvan ik had gekocht. Uit eindelijk kwam ik daar ook niet mee uit en heb ik dus Samsung een mail gestuurd. Waarin akkoord gaat om tv om te ruilen voor een Q90T met een bij betaling ter waarde van 353 euro. Sindsdien nooit meer van hen gehoord en niemand kan mij doorverbinden met de juiste afdeling. Ik zou graag willen dat er met mij contact zal worden opgenomen zodat wij deze kwestie kunnen afronden een die door Samsung werd veroorzaakt. Hadden zij een kundig monteur ingehuurd dan was heel deze probleem nooit geweest.

Dat Samsung met mij contact opneemt om mij tv om te ruilen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door OgiCG