Klacht: monteur maakt splinternieuwe tv kapot

op 30 september 2016 over CE Repair Services in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

ik heb 10 dagen geleden een nieuwe tv gekocht maar de schroeven van de voet waren dol dus kon niet goed vast gezet worden.
vandaag komt er een monteur om het te maken maar niks gemaakt hoor maar gesloopt want nu ging me tv niet meer aan.
nu willen ze hem repareren maar ik wil geen tv van 800 euro die na tien dagen al kapot is geweest ik wil een nieuwe hun slopen hem.
maar nee dat doen ze niet.

nieuwe tv

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CE Repair Services over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CE Repair Services in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CE Repair Services een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CE Repair Services

Heeft op 04 oktober 2016 om 15:47 geantwoord

Geachte heer,

U heeft inmiddels, zoals door gewenst, vanaf de zijde van uw dealer een ander toestel ontvangen dan wel de toezegging daarvoor. Wij vertrouwen erop dat e.e.a. hiermee naar tevredenheid is opgelost en sluiten hierbij derhalve deze case. Wij wensen u nog veel kijkplezier toe.

CE Repair Services.

Alle klachten die gemeld zijn door oldenbarneveld