Klacht: Monteur komt op 13 mei niet op dagen omdat hij het adres niet kan vinden

op 14 mei 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ik ga 28 april naar de KPN winkel te Heerhugowaard om mijn verhuizing door te geven op 3 mei. De monteur kan langs komen op 13 mei.
Ik krijg 11 en 12 mei smsje van de monteur komt 13 mei tussen 09:00 en 11:00 uur. Kwart over 12 nog geen monteur. Ik stuur mijn dochter naar de KPN winkel zo dat ik thuis kon blijven als de monteur eventueel nog komt. Mijn dochter krijgt in de winkel te horen de monteur kan het adres niet vinden. Nou daar zakt je broek dan van afmet tegenwoordig navagatie tom tom noem maar op. Er zou een nieuwe afspraak gemaakt worden. Vervolgens word ik gebelt door een medewerkster van KPN. Onderhand de hele middag aan de telefoon gehangen met KPN mederwerkster. Zij zou mij terug bellen omdat ik 18 mei weer start met werken dus zit de vakntie erop.Vervolgens bel ik weer terug dat maakte het af ik kreeg een jonge man aan de telefoon zijn woordenschat was er klein anders gezegd brutaal hij had zoveel fatsoen hij liet me niet eens uitpraten. Hij verbind mij door met de technische dienst daar word ik wel prettig geholpen dat mag best gezegd haar naam was cheqenne mohansigh. Inmiddels hang ik weer 1:12:38 aan de telefoon. Ik besluit naar de KPN winkel te gaan te Heerhugowaard en trof daar de jongemaan aan die ook de afspraak had gemaakt voor 13 mei. Hij vond ook dat het allemaal erg slordig was gegaan. Ik zei ook als je bekijkt eelke producten ik heb van KPN 3 mobiele telefoons en een alles in 1 pakket thuis. Dat had ik ook verteld aan die jongeman die zo brutaal was aan de telefoon dat ik zei anders stop ik toch met KPN en fiets ik maandag naar de Ziggo dat moet u doen mevrouw nou ja zo kan die wel weer.

Dat ik voor 17 mei aangesloten word.
En dat dit een leer is voor KPN dat je zo niet met mensen om gaat.
Gewoon een snipperdag kwijt voor doelloos wachten

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Inge Hendriks