Klacht: Monitor 3 keer defect in 5 mnd. Geld terug ipv telkens retour!

nlsnls2 op 27 juli 2021 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

In februari kocht ik een monitor. Deze bleek na een paar dagen softwarestoringen te hebben. Dezelfde monitor opnieuw moeten kopen en daarna het andere product retour geld terug.
Na een paar maanden gaat de nieuwe monitor stuk. Deze is omgeruild door de fabrikant. Anderhalve maand later geeft ook de derde monitor problemen. Omruilen heeft geen zin meer. Ik wil mijn geld terug.

Coolblue wil opnieuw het standaard retourproces in. Ik wil (meteen) geld terug, of omruilen met een nieuwe monitor, gelijktijdig met het ophalen van de oude.

PS Alle kabels zijn ook vervangen, dus niet de veroorzaker van het probleem.

Als ik niet opnieuw eerst extra geld moet uitgeven voor ik gecrediteerd wordt. Ik wil niet zonder monitor zitten.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 07 september 2021 om 15:03 geantwoord

Beste Niels,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat het net even anders loopt dan verwacht. Wij begrijpen dat je baalt, dat doen wij ook.

Jouw feedback maken wij bespreekbaar binnen Coolblue om herhaling te voorkomen. Ons excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, Coolblue

nlsnls2

Heeft op 07 september 2021 om 18:19 geantwoord

Bespreekbaar maken is niet hetzelfde als een oplossing bieden.

Alle klachten die gemeld zijn door nlsnls2