Klacht: Mondkapje onbeschofte behandeling

op 06 juni 2021 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Beste Hornbach,

Ik ben een vaste klant van jullie winkel in Tilburg. Vandaag 6 juni 2021 ben ik bij jullie winkel geweest ik werd absurd behandeld. Ik moest me mondkapje op van de beveiliger. Ik zij deze kan ik niet op omdat ik een longaandoening heb ik heb hier een papier voor bij en ik heb een ggd papier dat ik ben ingeënt. Wacht maar even zij de beveiliging ik roep iemand. Na 5 min te hebben gewacht was er nog niemand. Ik vroeg waarvoor iemand moest komen. Tot me ongeloof zij de beveiliging er moet iemand met je mee lopen? Ik ben geen kind van 3 ik ben een man van 38 jaar. Het is voor mij veiligheid ik wil niet ziek worden zij hij. Me mond viel open ik iemand ziek maken ik weet wat corona is. Ik hou genoeg afstand uiteindelijk was het meisje die de karretjes schoonmaak met me meegelopen. Binnen zag ik dat mensen half of zelf geen mondkap meer op hadden. Ik ben toen naar de Praxis gegaan waar ik netjes werd behandeld hoe het hoort. Ik vind jullie beleid rondom erg onbeschoft tegen over mensen met een zieke die geen mondkapje op kan. Ik was zo ontdaan hier over en zij het bij de Praxis op het zelfde industrie terrein. Deze zijden ook al dit kan echt niet. Ik hoop dat jullie hier iets anders voortaan meeomgaan.

Mvg

Dennis

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 07 juni 2021 om 15:23 geantwoord

Heeft op 07 juni 2021 om 18:53 geantwoord

Ik vind het nog steeds niet goed als je volwassenen als een kind behandeld. Het is soort van discriminatie jullie willen dat mensen die geen mondkapje op kan ergens anders gaan winkelen. Dit beleid wat jullie voeren zal ik nooit goedkeuren.

Mvg

Dennis Buitendijk

Alle klachten die gemeld zijn door Dennisseat