Klachten over Momio

3.2 /10
5 stemmen

Tijdslijn

Verkeerde server

Klacht van JulieSchelfhout op 27 april 2022 over Momio in de categorie Internet Games

Mijn account “JohnnyDepp” staat op de Engelse server, maar aangezien ik naar Nederland verhuisd ben zou ik graag dat dit op de Nederlandse server geplaatst zou worden. Ik snap zelf niet zo helemaal hoe ik mijn account van server kan... Lees meer

Momio team

Klacht van AnoniemGebruiker14 op 11 maart 2022 over Momio in de categorie Internet Games

Er komen steeds meer mensen in het Momio team die niet aan de regels houden. Ze verspreiden bijvoorbeeld persoonlijke gegevens van jonge kinderen en vragen geld om in-game aankopen te doen. Lees meer

Wachtwoord vergten

Klacht van Emmabenneheij op 11 februari 2022 over Momio in de categorie Internet Games

Ik kan mijn wachtwoord niet meer herinneren en Momio laat het mij ook niet veranderen dit is op mijn emmabenneheij account ik vind dit heel jammer want ik ben in een heel hoog level kunnen jullie mij helpen Lees meer

Gehackt!

Klacht van PatatjMetBoter op 16 januari 2022 over Momio in de categorie Internet Games

Mijn account is gehackt! Het naam van dat account was PatatjMetBoter ! en het is een jaartje geleden gehackt. Ik heb momio en de jackies hier al erg vaak iets over gestuurd, maar ze reageerden nooit. Ik ben hier nogsteeds... Lees meer