Klacht: Moet mijn Experiabox V8 worden vervangen?

op 16 juli 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Geachte heer Mols,

Ik heb op 13 juli jl. via de post een doos met de nieuwe apparatuur, zoals in uw onderstaande e-mail staat vermeld, ontvangen.
Toen ik de oude Experiabox V8, die aan de muur was aangebracht, wilde vervangen met de nieuwe apparatuur, merkte ik dat de nieuwe apparatuur ook van het type V8 was.
Ik heb op donderdag 14 juli via het nummer 0800 0402 een KPN medewerker hierover gesproken en die zei dat het magazijn een fout had gemaakt. Hij zou intern regelen met het magazijn om mij de Experiabox V10 toe te sturen. Ik kon op vrijdag via de TNT post deze dan verwachten.
Op vrijdag avond15 juli, om 18:45 bracht de TNT post een doos met een nieuwe Experiabox. De postbode maakte de verzenddoos openen om van mij de Experiabox V8 er in te doen, toen bleek dat de door hem bezorgde Experiabox ook van het type V8 was. De postbode heeft de nieuwe doos met de nieuwe Experiabox V8 weer meegenomen.

Ik heb toen weer, dat was dus gisteravond 15 juli, na het vertrek van de postbode, het nummer 0800 0402 gebeld. Ik kreeg wederom een medewerker van de KPN aan de telefoon. Toen ik het probleem had uitgelegd, zei de KPN medewerker dat mijn Experiabox V8 helemaal niet vervangen hoefde te worden met een Experiabox V10. Ik heb nl. een ADSL draad verbinding en geen glasvezelkabel.

Mijn vraag aan u is, of dit allemaal klopt, of dat ik toch een Experiabox V10 moet hebben. Mijn Experiabox V8 werkt prima, misschien wat trager vwb internet of WiFi, maar ik merjk er niets van.

Graag uw antwoord op mijn vraag of ik nu wel of niet mijn oude Experiabox V8 moet vervangen?
In afwachting op uw antwoord,

A.Bakker

Door onderstaande E-mail van de Klantenservice KPN waarin staat dat mijn ik nieuwe apparatuur(= Experiabox) zal krijgen is de verwarring onstaan over het wel of niet vervangen van mijn bestaande Experiabox V8 door een Experiabox V10, of niet.

Van: Klantenservice van KPN [mailto:administratie@mailing.kpn.com]
Verzonden: dinsdag 5 juli 2016 22:06
Aan: bakk6222@kpnmail.nl
Onderwerp: Aanpassing verbinding

Geachte heer Bakker,
Uw verbinding op Terlindenweg 22 in HOENSBROEK wordt aangepast. Deze aanpassing heeft geen gevolgen voor de producten die u afneemt of uw maandelijkse kosten. Wij passen uw verbinding aan omdat is vastgesteld dat deze aanpassing de kwaliteit van uw verbinding verbetert.
Nieuwe apparatuur
Door de aanpassing van uw verbinding hebt u nieuwe apparatuur nodig. Deze apparatuur ontvangt u via de post.
Informatie over de installatie van de apparatuur vindt u in de doos of op kpn.com/handleidingen.
Vanaf 18 juli 2016 kunt u de apparatuur aansluiten.
Eenvoudig zelf apparatuur aansluiten
Met het installatiepakket kunt u eenvoudig zelf uw apparatuur aansluiten. Als u er tijdens de installatie niet uitkomt, helpen wij u graag. Neem daarvoor contact op met onze gratis Klantenservice.
Wilt u liever een afspraak met een monteur maken? Dat kan zodra u het installatiepakket hebt ontvangen.
Neem ook hiervoor contact op met onze gratis Klantenservice.
Kijk voor het overzicht van de werkzaamheden op kpn.com/installatiemonteur.
Mogelijke dienstonderbreking
Het aanpassen van uw verbinding heeft in sommige gevallen helaas een onderbreking van de dienst tot gevolg. Het is daardoor mogelijk dat uw verbinding op 18 juli 2016 uitvalt. De verbinding zal weer werken nadat het nieuwe modem is aangesloten.
Hebt u nog vragen?
Kijk op kpn.com/service of bel gratis 0800-0402. Wij zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.
Bob Mols
Directeur Klantenservice
Dit is een automatisch verzonden bericht. Dat betekent dat een antwoord op deze e-mail niet wordt gelezen.

Virusvrij. www.avast.com

Ik ben tevreden als ik op mijn vraag of mijn huidige Experiabox V8 vervangen moet worden door een Experiabox V10 of niet.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anton Bakker