Klacht: moeizame afhandeling en slecht bereik van de juiste persoon

op 25 december 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

In januari hebben wij een order geplaatst bij Swiss Sence in Son van een dure boxspring. We melden de verkoper dat we per 1 juni pas het bed wilde hebben i.v.m. verhuizing. Ruimschoots op tijd dus. Zo geschiede. Het bed kwam mooi op tijd, echter met 2 verschillende matrassen en een hoofdbord wat niet door het trappengat paste. Dit hadden we al aangegeven bij aankoop. Hoofdbord ging mee retour zonder teruggave van de kosten. Matras hebben we geaccepteerd, anders hadden we niets. Na 10 weken wachten kregen we melding dat hoofdbord demontabel was, echter door beschadiging kon deze niet afgeleverd worden. Vandaag 11 december kwam eindelijk na vele discussies met mensen aan de telefoon die niet voor rede vatbaar waren of niet deskundig. Wat blijkt bij uitpakken, een grote lijmplek en weer terug retour. We kregen van Yvonne te horen dat het weer 10 tot 12 weken kan duren voor er een nieuwe hoofdbord komt….. We staan machteloos omdat het al betaald is……. Sorry, maar dit gaat nergens meer over.

Als ze het nieuwe hoofdbord direkt repareren en met spoed alsnog leveren. Ik heb een snipperdag hiervoor genomen, maar dat gaat niet meer gebeuren...... Levering op een moment dat we thuis zijn van onze drukke dag.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 12 april 2018 om 09:23 geantwoord

1 week geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Swiss Sense is afgesloten door de melder van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door robbie vinckx