Klacht: moederdag boeket rozen niet uitgekomen

dochter heeft voor moederdag bij topbloemen.nl duur moederdag boeket rozen besteld,na 2 dgn gingen er 2 hangen,maar even afgewacht tot derest uit zou komen,wat niet gebeurde,ivm de 7 dgn vaasgarantie heb ik de klacht gemaild op de 7e dag ,wat volgens mij voldoende moet zijn omdat je toch eerst af wil wachten,maar de pinksterdagen kwamen erna en hebben ze de klacht te laat binnen gekregen zeggen ze en de bloemist in kwestie was het daar mee eens en zei dat topbloemen het op moet lossen,ik krijg een bloemenbon twv 5,00 toegestuurd ,dat vind ik een schamele oplossing en ben het daar niet mee eens en alles word afgeschoven van topbloemen nd bloemist en van de bloemist naar topbloemen,ik vind dit geen goed zaal en zal ze zeker niet aanbevelen,erg jammer dit

een nieuw gelijkwaardig boeket waarvan de rozen wel uitkomen en waar ik lang van kan genieten

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Topbloemen.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Topbloemen.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jolanda Wouterse