Klacht: Moederbord wordt ondanks reparatie niet gerepareerd

op 22 januari 2014 over Asus in de categorie Electronica - Computers

Het moederbord van Asus zit 3 jaren garantie op. Hij is momenteel ruim 2 jaar oud, en gaf geen beeld meer. De winkel waar deze weg komt, heeft het moederbord opgestuurd. Na +/- 2 maanden is het retour gekomen. ASUS heeft het moederbord omgeruild voor een ander moederbord (gerepareerd moederbord). Na het opnieuw inbouwen bleek de pc blauwe schermen te krijgen. Dit bleek tevens afkomstig door het moederbord. Wederom is het moederbord opgestuurd. Na 2 maanden is ook deze weer retour gekomen. Deze keer is de BIOS geupdate. Hij doet echter helaas nog steeds hetzelfde. Deze moet nu voor de derde maal opgestuurd worden. Hij zal over 2 maanden terug zijn. Ik ben dan een half jaar verder, en waarschijnlijk komt hij weer defect terug.

Het moederbord is van het type Socket 1556. Deze is niet meer te koop. Mits mogelijk zou ik van ASUS een nieuw moederbord willen met socket 1156. Als dit niet leverbaar is, een nieuwe moederbord met socket 1150, en een vergoeding waar ik een nieuwe processor van het socket 1150 van kan kopen. Mijn huidige processor is namelijk waardeloos zonder een moederbord met socket 1156.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Asus

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Asus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rinusb83