Klacht: Modems blijven leveren aan Zakelijke klanten waarvan al bijna 2 jaar bekend is dat deze problemen veroorzaakt.

op 09 juni 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Beste Ziggo. Is er al iets bekend over een oplossing voor de problemen welke reeds 1,5 jaar bekend zijn met de Ubee modems welke jullie aan zakelijke klanten blijven leveren? Feit is dat de verbinding via Wifi constant problemen veroorzaakt en dit is niet op te lossen met het vrij eenvoudige instellen van statische IP adressen dankzij een fout in de modem. Vrij apart ook dat na telefonisch contact er wordt gezegd dat jullie alleen verantwoordelijk zijn voor de internetverbinding tot aan de modem en niet voor het gedeelte WiFi wat door de meegeleverde modem wordt verzorgd. Zelfs op de vraag om het op te lossen met een access point wordt ons verteld om het zelf maar te regelen. Daarnaast wordt de 200 MB niet gehaald en na advies van uw medewerker om een pingtest uit te voeren met een bekabelde verbinding met de modem wordt er slechts 100mb gehaald. Ik neem aan dat jullie toch ook niet accoord gaan als wij maar de helft van het abonnement betalen? Dat jullie zo met particulieren omgaan was mij reeds bekend maar dat jullie ook de zakelijke markt blijkbaar niet serieus nemen en gewoon apparatuur (blijven) leveren waarvan bekend is dat het niet goed is vind ik toch vrij apart.

Voor ons en voor alle andere gedupeerde in Nederland zou een oplossing wel netjes zijn! Dat kan naar mijn mening op 2 manieren:

- Of vervang alle geleverde modems warvan al bekend was dat het niet goed was.

- Of geef ons toestemming om ZELF een router aan te schaffen om ook via WiFi gebruik te kunnen maken waar wij na vertoon van de aankoopbon het betaalde bedrag in mindering mogen houden op de volgende factuur.

Laatste optie heeft duidelijk mijn voorkeur omdat ik niet geloof dat jullie in staat zijn om bij de keuze van de modem aan de klant en service te denken in plaats van het financiële plaatje. Dit vertrouwen heb ik compleet verloren na de constatering dat wij gewoon een modem hebben ontvangen in december 2015 waarvan toen al 1,5 jaar bekend en toegegeven was dat er problemen in zaten

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ZZP zonder fatsoenlijk internet